Administratief medewerker

32 uur per week

Jouw kracht is dat je een scherp oog voor details hebt. Jij weet hoe je overzicht moet bewaren en gemakkelijk contact kunt leggen met klanten en collega’s. Je voelt je thuis in een administratieve coördinerende rol en bent behulpzaam ingesteld.

Herken jij jezelf hierin? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

Wat ga je doen?
Je bent samen met je collega verantwoordelijk voor de financiële administratie van Yachtinstall.

  • Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en collega’s
  • Je handelt alle vragen en klachten van klanten op correcte wijze af
  • Je haalt de uren op uit het digitale-systeem en verwerkt deze in de urenadministratie
  • Je ondersteunt ook bij andere taken, denk daarbij aan het maken van facturen, offertes en personeelsadministratie

Wat breng je mee?

  • Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie
  • Je bent administratief vaardig en hebt een scherp oog voor detail
  • Je werkt accuraat en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je communiceert makkelijk en krijgt daarmee zaken snel voor elkaar
  • Je bent behulpzaam ingesteld en vergeet daarbij je eigen taken niet

Waarom werken bij Yachtinstall?

Yachtinstall dé specialist als het gaat om installatietechniek op maat in de watersportbranche. Binnen Yachtinstall werken we met een klein team. De organisatie is dynamisch en kenmerkt zich door gedreven ondernemerschap. Waarbij creativiteit, kwaliteit en continuïteit de ideale combinatie is.

  • Je krijgt veel ruimte om met eigen ideeën te komen in een organisatie die volop in beweging is
  • Unieke projecten binnen de boeiende wereld van luxe jachtbouw
  • Een betrouwbare, dynamische werkgever met een topreputatie in de markt
  • Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en goede arbeidsvoorwaarden

Ben jij de perfecte kandidaat?

Neem dan contact op met Kees Leppink via telefoonnummer 06-21705690. Je kunt ook een email sturen naar kees@yachtinstall.nl.